Afwezigheid tijdens de levering

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent op het moment dat de postbezorger langskomt. Wij kunnen bestellingen helaas niet op verzoek op een later moment versturen. Het kan op de volgende manieren worden opgelost. Je ben niet thuis...

... en je bestelling is nog niet verstuurd.
Als je al weet dat je niet thuis bent voordat het pakket wordt verstuurd, dan kunnen wij het afleveradres aanpassen. Zodoende wordt het pakket toch op tijd afgeleverd alleen ergens anders.  Heb je een bestelling geplaatst en wil je je bezorgadres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

... en het pakket is al verstuurd.
Dan probeert de bezorger het standaard af te leveren bij je directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je je pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

... bij de tweede poging tot bezorgen.
Lukt het niet om je pakket bij de tweede bezorging in ontvangst te nemen? En heb je de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kun je de zending ophalen bij een servicepunt bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. Anders kun je het ook terugvinden op de track & trace in mijn bestellingen 

Je hebt maximaal een week om je pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt.