Adres wijzigen

Bij de laatste stap voor het plaatsen van de bestelling, kan het adres (zowel factuur- als afleveradres) worden gewijzigd. Dit is mogelijk bij de stap van bevestiging - voordat je doorklikt op afrekenen/koop nu en daarmee de bestelling definitief maakt:

Screenshot_2_-_adres_wijzigen.jpg Screenshot_2_adres_wijzigen_mobiel.jpg

Al afgerekend?

Staat er een verkeerd afleveradres ingevuld na bestelling? Of ben je sinds je laatste bestelling verhuisd en heb je dat voor niet gewijzigd? - Geen probleem! Gebruik het contactformulier om contact op te nemen met onze klantenservice of bel ons direct.

In het geval dat de producten nog niet in verzending zijn, kunnen wij het adres onmiddellijk voor je wijzigen.

Wil je je adres wijzigen, maar op het moment geen bestelling plaatsen, dan kun je de klantenservice vragen om dit te wijzigen. Dit is voor jou niet mogelijk om tussentijds te wijzigen

Retour afzender

Als de zending al onderweg is en niet kan worden afgeleverd, dan wordt het pakket retour afzender gestuurd. Het duurt gemiddeld 14 dagen voordat wij een retour verwerkt hebben en dat wij het opnieuw kunnen aanbieden. Mocht je de bestelling opnieuw willen ontvangen, dan horen wij het graag tezamen met de juiste adresgegevens.